Κοιλαδογέφυρα Τ12

Λεπτομέρειες Έργου

Πρόκειται για σιδηροδρομική κοιλαδογέφυρα διπλής γραμμής συνολικού μήκους 800,0 μ., πλάτους 13,9 μ. και μεγίστου ύψους μεσοβάθρου 38,7 μ. Ο φορέας ανωδομής είναι συνεχής, νοκυψελικής κιβωτιοειδούς διατομής με κεκλιμένες παρειές και πρόβλεψη σεισμικής μόνωσης μεταξύ φορέα και βάθρων (υδραυλικοί αποσβεστήρες και ελαστομεταλλικά εφέδρανα με πυρήνα μολύβδου). Η Θεμελίωση έγινε σε πασσάλους, τμηματική κατασκευή φορέα ανωδομής (φάσεις) με τη μέθοδο του προωθούμενου ικριώματος.

Δεδομένα & Στοιχεία

Θέση

Νέα Σιδηροδρομική Γραμμή Θεσσαλονίκης - Ειδομένης στον Αξιό Ποταμό

Πελάτης

ΕΡΓΑ ΟΣΕ ΑΕ

Κλίμακα

< 10 km

Προϋπολογισμός

26.573.000 €

Μελέτη

Στατική Οριστική Μελέτη

Κατηγορίες

Συγκοινωνιακά Έργα

04_detail-egkarsias-b&w_4-3
00_zoom-a-tmima_4-3
01_ENALLAKTIKH-zoom_16-9

1 – 5

οριζοντιογραφία τμήμα 1

Βασικοί συνεργάτες σε αυτό το έργο

Νικόλαος Χαλάτης

Πολιτικός Μηχανικός

Ηλίας Παπαδόπουλος

Πολιτικός Μηχανικός

Αριστοτέλης Τοκατλίδης

Πολιτικός Μηχανικός