Λεπτομέρειες Έργου
Πρόκειται για σιδηροδρομική κοιλαδογέφυρα διπλής γραμμής συνολικού μήκους 800,0 μ., πλάτους 13,9 μ. και μεγίστου ύψους μεσοβάθρου 38,7 μ. Ο φορέας ανωδομής είναι συνεχής, νοκυψελικής κιβωτιοειδούς διατομής με κεκλιμένες παρειές και πρόβλεψη σεισμικής μόνωσης μεταξύ φορέα και βάθρων (υδραυλικοί αποσβεστήρες και ελαστομεταλλικά εφέδρανα με πυρήνα μολύβδου). Η Θεμελίωση έγινε σε πασσάλους, τμηματική κατασκευή φορέα ανωδομής (φάσεις) με τη μέθοδο του προωθούμενου ικριώματος.
Δεδομένα & Στοιχεία
Θέση
Νέα Σιδηροδρομική Γραμμή Θεσσαλονίκης - Ειδομένης στον Αξιό Ποταμό
Πελάτης
ΕΡΓΑ ΟΣΕ ΑΕ
Κλίμακα
< 10 km
Προϋπολογισμός
26.573.000 €
Μελέτη
Στατική Οριστική Μελέτη
Κατηγορίες
Συγκοινωνιακά Έργα
Βασικοί συνεργάτες σε αυτό το έργο
Νικόλαος Χαλάτης
Πολιτικός Μηχανικός
Ηλίας Παπαδόπουλος
Πολιτικός Μηχανικός
Αριστοτέλης Τοκατλίδης
Πολιτικός Μηχανικός